بدلیل با لا بودن حجمی اطلاعات ممکن است سایت تا لوده کامل مدتی طول بکشد در صفحه اصلی شما قادربدیدن بیست مطلب آخر می باشید و هرهفته بصورت یک بخش از قسمت مطالب گزشته قابل دسترسی می باشد.برای راحتی در دسترسی به مطالب از قسمت دسته بندی مطالب استفاده نمائید.
هموطنان ایرانی در این دوره از زمان بدلیل بالا بودن تبادلات بالای اخباری و اطلاعاتی و زیادشدن خبرگزاریهای مختلف داخلی و خارجی , بدلیل آگاه سازی شفاف و داشتن اخبار و اطلاعاتی بدور از دروغ و جهت گیریهای مختلف سیاسی بوسیله بعضی خبرگزاریهای دولتی و حتی خصوصی و گمراه کردن افراده جامعه بر آن شدیم تا با ساختن این سایت درمیان خبرها و بیانیه های مختلف گروهی که بوسیله خبرگزاریهای رسمی درج می شود آن اخباره درست را گردآوری کرده و برای شما به نمایش بگزاریم. شما نیز در این سایت می توانید برای هر مطلب اظهار نظر کرده و نظر خود را برای آن مطلب ارسال و دردیده عموم قرار دهید و هم با نظرهای دیگران آشنا شوید. شما می توانید برای بهتر شدن این سایت انتقادات و پیشنهادات خودرا ارسال نمایید و درصورت داشتن خبر , فیلم , عکس و یا مطلبی با داشتن منبعی معتبر آن را با آدرس منبع ارسال و درصورت تمایل به نام شما ما آن را به نمایش بگزاریم. در این سایت بیشتر اخبار و خبرها مربوط به مسائل گروه جنبش مردمی سبز و دیگر مسائل پیرامون آقای میرحسین موسوی مانند بیانیه های رسمی ایشان و آقای کربی و مسائل بعد از انتخابات خواهد بود بیشترین مطالب برگرفته از سایتهای ,ارس و دیگر خبرگزاریهای معتبر داخلی و خارجی میباشد

اطلاعیه جنبش سبز.جنبش در نظر دارد در اوایل سال جدید اقدام به تاسیس جزب سبزهای ملت ایران نماید: جنبش سبز در نظر دارد در اوایل سال نو با توجه و مراعات بند بند قانون اساسی و قوانین احزاب که در قانون اساسی قید شده , اقدام به تاسیس حزب سبزهای ملت ایران نماید ادامه مطلب..... ميرحسين: راه سبز هیچ نماینده و سخنگویی در خارج ندارد. مهندس موسوی در این گفت و گو که در آستانه ۲۲ بهمن ماه مصادف با سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد از دست دادن مشروعیت را عامل اصلی فروپاشی حکومت مستبد و ادامه مطلب....

بازدید کنندگان عزیز دیدن فیلمها و کلیپهای موجود در این سایت بدلیل داشتن تصاویر دلخراش به افرادیکه مشکلات قلبی و روحی دارند و بخصوص کودکان توصیه نمی شود.

کلینتون: ایران در حال تبدیل شدن به دیکتاتوری نظامی است

در حالی که هیلاری کلینتون، روز دوشنبه در قطر گفت: «دولت آمریکا معتقد است که ایران در حال تبدیل شدن به یک دیکتاتوری نظامی است»
جيمز جونز مشاور ارشد رئيس جمهور آمريکا گفته است که اعمال تحريم‌های بسيار شديد عليه ايران می‌تواند منجر به تغيير رژيم در اين کشور شود.
وزیر امور خارجه آمریکا که روز دوشنبه در دانشگاه کارنگی ملون سخن می‌گفت، افزود که قدرت سپاه پاسدران چنان افزایش یافته که این نهاد عملاً جایگزین دولت شده است.
هیلاری کلینتون روز یکشنبه نیز از جمهوری اسلامی ایران خواسته بود تا در «سیاست خطرناک هسته‌ای» خود بازنگری کند و تأکید کرده بود که موضع ایران انتخاب‌های محدودی برای جهان باقی گذاشته است و این کشور متحمل «هزینه‌های گزافی» خواهد شد. خانم کلینتون که به دنبال جلب حمایت دیپلماتیک کشورهای عربی برای مقابله با برنامه  هسته‌ای ایران است، در نشست جهان اسلام - آمریکا در دوحه قطر گفت که واشینگتن خواهان راه حلی مسالمت‌آمیز است.
وی افزود: «مایلم اشاره کنم که ما به دنبال پیدا کردن راهی برای حل مسالمت آمیز موضوع هستیم و قویا از هر نوع تعامل معنی داری استقبال می کنم، ولی ... نمی‌خواهیم در حالی که آنها در حال ساخت بمب اتمی هستند با آنها توافق کنیم.»
در همین حال جيمز جونز، مشاور ارشد رئيس جمهور آمريکا، روز یکشنبه در  مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز آمریکا گفت که «اعمال تحريم‌های بسيار شديد عليه ايران می‌تواند منجر به تغيير رژيم در اين کشور شود.»

آقای جونز افزود: «مشکلات داخلی و خارجی مطمئناً زندگی را برای دولت ایران آسان‌تر نخواهد کرد.»
وی گفت:‌ «تحریم‌های جدید علیه تهران بسیار شدید خواهد بود و این امر می‌تواند به تغییر رژیم در این کشور منجر شود.»
آقای جونز همچنین  اعلام كرد كه ايالات متحده در تلاش است تا در ماه فوریه تحريم‌هاى جديد عليه ايران را به شوراى امنيت سازمان ملل ارائه كند.
ایالات متحده آمریکا و فرانسه پس از اعلام رسمى خبر آغاز غنى‌سازى ۲۰ درصدى اورانیوم از سوى ایران به آژانس بین‌المللى انرژى اتمى، بلافاصله اعلام کردند که دیگر راهى جز تحریم بیشتر تهران باقى نمانده است.
پیش از این برنار کوشنر، وزیر خارجه فرانسه با اشاره به اینکه ایران اصولاً قادر به تولید میله‌هاى سوخت رآکتور تهران نیست، از اقدام ایران با عنوان «باج‌خواهى» نام برده و گفته بود: «از آنجا که مذاکره امکان‌پذیر نیست، تنها کارى که ما مى‌توانیم بکنیم اعمال تحریم است.»
شوراى امنیت سازمان ملل تاکنون با تصویب سه قطعنامه، تحریم‌هایى علیه ایران وضع کرده و از این کشور خواسته است، فعالیت‌هاى مربوط به غنى‌سازى اورانیوم را متوقف کند. ایران با سرپیچى از این خواست‌ها برنامه غنى‌سازى خود را توسعه داده است.
کشورهاى غربى و در رأس آنها آمریکا مى‌گویند ایران در پى تولید جنگ‌افزارهاى هسته‌اى است، اما تهران مى‌گوید، برنامه‌ اتمى‌اش صلح‌آمیز است. رادیو فردا.بی بی سی

0 نظرات :: کلینتون: ایران در حال تبدیل شدن به دیکتاتوری نظامی است

ارسال یک نظر

تحلیل و نظر خودرا در رابطه با این مطلب برای گزاشتن در دیده عموم میتوانید اینجا قرار دهید

عناوین مطالب سایت خبری جنبش سبز

» گفتگو بین کاربران

درحال حاظر بخش گفتگوی کاربران بدلیل مشکلات فنی فعال نمی باشد

برای حمایت از ما کده بنر زیر را در سایت خود ثبت کرده و دوستان خودرا با ما آشنا سازید تا اخبار و مطالب صحیح را داشته باشند


بنر و لینک باکسهای زیر مربوط به این سایت نیست و فقط جهت آشنائی کاربران دیگر با آدرس فیلترنشده این سایت می باشد و مطالب موجود در آنها به ما ارتباط ندارد. شما می توانید با هرکلیک روی بنرهای زیر بنر ما را در یک سایت دیگر موجود در سیستم تبادل بنر نمایان سازید